torsdag 4 april 2013

Bvc

Idag fick jag och liten frukostbesök. Sara kom över med godfrukost. Det behöver inte alltid vara godfika.

Efter långfrukosten gick jag, Allan och Liten ut på långpromenad i solen. Det var så himla skönt att promenaden varade i nästan två timmar. Jag går inte fort, det är bara skönt att få lite luft.
Får inte träna än. Ska på kontroll på Bäckenbottencentrum i slutet av april och förhoppningsvis är jag så pass läkt att jag får börja träna.

Efter promenaden var det dags för ett andra besök på Bvc.
Liten väger nu 4470g och är 55 cm lång. Han har gått upp 400g på en vecka. Då är det inte konstigt att han är hungrig för jämnan.



1 kommentar:

  1. Nämen titta, ser Ni, han är en liten spillevink? Han har redan buset o charmen i ögonen. Lilla hjärtat!

    SvaraRadera