tisdag 26 mars 2013

11 dagar

Idag har vi varit ute på äventyr.
Johan ville iväg och shoppa. Det händer ju aldrig att han vill det, så jag ville så klart följa med. Men vi åkte till en affär, som jag inte kunde tänka mig att köpa något. Musikaffären 4sound.
Johan gick loss på trumstockar och jag var ändå rätt nöjd med att få vara ute en sväng.
Efter shoppingen bjöd Johan med mig på en överraskningslunch. Han körde bilen och jag fick inte veta vart vi skulle...
Det blev Hamburgare på Max. Mums.

Efter en amningspaus hemma gick vi till Bvc för första gången.
Klara var med och tyckte att det var väldigt trevligt. Hon fick rita och klippa och fick en liten leksak att ta med hem.
Lillebror sov som en stock för att sekunden senare skrika sig hes. Jag svettades mängder och hela kroppen skrek efter att få vara nära den lilla bebisen. Men först vägning och mätning. Han vägde idag 4090 g och var 53 cm lång. Hurra! Han är uppe och förbi sin födelsevikt.

På kvällen badade vi honom för första gången i badkaret. Mysigt.
Klara hjälpte till och tyckte att det var härligt, tills lillebror började skrika.

En väldigt händelserik dag i vår lilla bebisbubbla.



1 kommentar:

  1. Ååå första badet! O Klara är så behjälplig. Kära barn.
    Mormors kärlekar

    SvaraRadera